کیفرخواست مدیران متخلف فولاد مبارکه سپاهان صادر شد | اتهام؛ اخلال کلان در نظام تولید-راهبرد معاصر

کیفرخواست مدیران متخلف فولاد مبارکه سپاهان صادر شد | اتهام؛ اخلال کلان در نظام تولید

رئیس دادگاه پرونده شرکت فولاد مبارکه سپاهان گفت: رقم کنونی مطرح در این پرونده با رقم اعلانی ابتدایی در رسانه‌ها تفاوت بسیار محسوسی دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 15
کد خبر: ۲۵۴۵۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در ادامه بازدید و سرکشی آسیب‌شناسانه و مسئله‌محور خود از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تهران، در شعبه دادگاه رسیدگی‌کننده به پرونده «شرکت فولاد مبارکه سپاهان» حاضر شد.

طبق توضیحات رئیس دادگاه، برای چند تن از مدیران شرکت مزبور به اتهام مشارکت در اخلال کلان در نظام تولیدی از طریق نقض مقررات خرید مواد اولیه، کیفرخواست صادر شده است.

رئیس دادگاه با توجه به بررسی روند تحقیقات و دادرسی دقیق پرونده گفت: رقم کنونی مطرح در این پرونده، بعد از تحقیقات گسترده در دادسرا و استعلام‌های متعدد از مراجع ذی‌بط و اعلان نظر مراجع تخصصی اقتصادی کشور، با رقم اعلانی ابتدایی در رسانه‌ها تفاوت بسیار محسوسی دارد و بسیار پایین‌تر است.

وی افزود: این رقم فعلی هم مقدار تحصیل‌شده و سوءاستفاده نیست، بلکه تخلف است و محصول خارج از شبکه عرضه شده که محتمل است این مقدار نیز به قیمت رقم بورسی بوده است.

رئیس دادگاه گفت: به همین دلیل عنوان اتهامی در کیفرخواست اخلال در نظام اقتصادی است، نه عناوین دیگر که از ابتدا در رسانه‌ها مطرح شد. اطلاع‌رسانی روشن و دقیق در مورد این پرونده هم‌زمان با جلسات دادگاه صورت خواهد گرفت. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار